Cyklo centrum

Moderní web s rozsáhlou administrací

(Klient)

Petr Kňourek

(Rok)

2025

(Služby)

Web s administrací, Copywriting, SEO, UX/UI, Střih videa, Externí propagace

Cyklocentrum web

Řešení

na míru

Cyklocentrum nabízí kombinaci cykloservisu, půjčovny a prodejny kol a cyklistického vybavení.

Výzva:

Byl jsem osloven majiteli centra s tím, že nejsou spokojeni s prací webdesignera, kterého si na projekt najali cca před rokem. Že prý web není stále hotový. A jestli bych jim dokázal pomoct. Web byl spuštěný, ale v katastrofálním stavu.

Byl to přesně ten typ webu, kdy je lepší nemít žádný než tento.

Webové torzo – tedy nedodělaný web, kde jednotlivé části vznikají bez konceptu a smyslu. Takový web návštěvníka spíš odradí, než zaujme. V důsledku bylo nejlevnější a nejrychlejší řešení začít na zelené louce, než opravovat a doplňovat existující torzo.

Výzva 2:

Centrum bylo otevřeno již v únoru a nyní byl konec března. Majitelé jsou velmi aktivní a věnovali se tak mnoha dalším marketingovým kanálům. Takže na ten špatný "web" již občas někdo zavítal - to ale poškozovalo jejich dobrou pověst. Měli již několik ohlasů typu:

"Díval jsem se na váš web a myslel jsem, že jde o nějaké historické stránky a že už nefungujete.!!"

Proto bylo nutné neotálet a začít hned.

Postup:

Na začátku je nezbytné důkladně proniknout do byznysu a očekávání klienta. Tohle nelze vynechat u žádného webu. Teprve z toho lze nastavit rozsah projektu a naplánovat další nutné kroky. Proto nikdy nevěřte nabídkám, které vám někdo učiní bez toho, aniž by s vámi vše důkladně prodiskutoval.

Nikdy nevěřte fixní nabídce, která vznikla bez hlubšího porozumění vaší situaci.

Stejně jako u většiny projektů jsem pokračoval analýzou konkurence. Nejen té české, ale inspiraci se vždy snažím hledat také v zahraničí. Po této analýze lze přistoupit k návrhu struktury a obsahu webu. Veškeré návrhy je potřeba s klientem projít a doladit.

Tvorba webu není nikdy cesta z bodu A do B. Aby byl web skutečně úspěšný je potřeba k tomu přistupovat jako k projektu, který má jasně dané cíle.

Výsledek:

Web nemusí být eshop, aby prodával. Na webu jsou nabízeny také jednotlivé produkty (jízdní kola), které je potřeba často obměňovat (něco se prodá a něco jiného se do nabídky přidá). Proto je součástí webu pohodlná administrace, ve které si klient sám produkty spravuje.

Tvorba samotného designu a programování webu (ano web je skutečně nakódován a je tak velmi robustní a odolný) již není něco, co by se dalo popsat pár odstavci. Důležité je to, že web přivádí nové zákazníky, které web neodradí, ale naopak motivuje k požadované akci.

Nový web konečně působí profesionálně – přesně tak, jak odpovídá kvalitě služeb Cyklocentra. Klienti se teď nejen lépe orientují, ale mají i chuť zavolat nebo přijet. Díky jednoduché struktuře webu návštěvníci rychle najdou informace o půjčovně i servisu – a také si snadno vyberou správné kolo.

Poskytujete kvalitní služby a produkty? - Potřebujete web, který tomu odpovídá 😉

Aktualizoval jsem také firemní profily na mapách. A protože součástí půjčovný jsou i zážitkové jízdy s průvodcem, vytvořil jsem článek s propagací centra na portálu Kudy z nudy.

Výsledky už během prvních dnů – majitelé mi dali vědět, že se ozývají noví zákazníci a že konečně mají z online prezentace dobrý pocit.

Cyklo centrum

Moderní web s rozsáhlou administrací

(Klient)

Petr Kňourek

(Rok)

2025

(Služby)

Web s administrací, Copywriting, SEO, UX/UI, Střih videa, Externí propagace

Cyklocentrum web

Řešení

na míru

Cyklocentrum nabízí kombinaci cykloservisu, půjčovny a prodejny kol a cyklistického vybavení.

Výzva:

Byl jsem osloven majiteli centra s tím, že nejsou spokojeni s prací webdesignera, kterého si na projekt najali cca před rokem. Že prý web není stále hotový. A jestli bych jim dokázal pomoct. Web byl spuštěný, ale v katastrofálním stavu.

Byl to přesně ten typ webu, kdy je lepší nemít žádný než tento.

Webové torzo – tedy nedodělaný web, kde jednotlivé části vznikají bez konceptu a smyslu. Takový web návštěvníka spíš odradí, než zaujme. V důsledku bylo nejlevnější a nejrychlejší řešení začít na zelené louce, než opravovat a doplňovat existující torzo.

Výzva 2:

Centrum bylo otevřeno již v únoru a nyní byl konec března. Majitelé jsou velmi aktivní a věnovali se tak mnoha dalším marketingovým kanálům. Takže na ten špatný "web" již občas někdo zavítal - to ale poškozovalo jejich dobrou pověst. Měli již několik ohlasů typu:

"Díval jsem se na váš web a myslel jsem, že jde o nějaké historické stránky a že už nefungujete.!!"

Proto bylo nutné neotálet a začít hned.

Postup:

Na začátku je nezbytné důkladně proniknout do byznysu a očekávání klienta. Tohle nelze vynechat u žádného webu. Teprve z toho lze nastavit rozsah projektu a naplánovat další nutné kroky. Proto nikdy nevěřte nabídkám, které vám někdo učiní bez toho, aniž by s vámi vše důkladně prodiskutoval.

Nikdy nevěřte fixní nabídce, která vznikla bez hlubšího porozumění vaší situaci.

Stejně jako u většiny projektů jsem pokračoval analýzou konkurence. Nejen té české, ale inspiraci se vždy snažím hledat také v zahraničí. Po této analýze lze přistoupit k návrhu struktury a obsahu webu. Veškeré návrhy je potřeba s klientem projít a doladit.

Tvorba webu není nikdy cesta z bodu A do B. Aby byl web skutečně úspěšný je potřeba k tomu přistupovat jako k projektu, který má jasně dané cíle.

Výsledek:

Web nemusí být eshop, aby prodával. Na webu jsou nabízeny také jednotlivé produkty (jízdní kola), které je potřeba často obměňovat (něco se prodá a něco jiného se do nabídky přidá). Proto je součástí webu pohodlná administrace, ve které si klient sám produkty spravuje.

Tvorba samotného designu a programování webu (ano web je skutečně nakódován a je tak velmi robustní a odolný) již není něco, co by se dalo popsat pár odstavci. Důležité je to, že web přivádí nové zákazníky, které web neodradí, ale naopak motivuje k požadované akci.

Nový web konečně působí profesionálně – přesně tak, jak odpovídá kvalitě služeb Cyklocentra. Klienti se teď nejen lépe orientují, ale mají i chuť zavolat nebo přijet. Díky jednoduché struktuře webu návštěvníci rychle najdou informace o půjčovně i servisu – a také si snadno vyberou správné kolo.

Poskytujete kvalitní služby a produkty? - Potřebujete web, který tomu odpovídá 😉

Aktualizoval jsem také firemní profily na mapách. A protože součástí půjčovný jsou i zážitkové jízdy s průvodcem, vytvořil jsem článek s propagací centra na portálu Kudy z nudy.

Výsledky už během prvních dnů – majitelé mi dali vědět, že se ozývají noví zákazníci a že konečně mají z online prezentace dobrý pocit.

Cyklo centrum

Moderní web s rozsáhlou administrací

(Klient)

Petr Kňourek

(Rok)

2025

(Služby)

Web s administrací, Copywriting, SEO, UX/UI, Střih videa, Externí propagace

Cyklocentrum web

Řešení

na míru

Cyklocentrum nabízí kombinaci cykloservisu, půjčovny a prodejny kol a cyklistického vybavení.

Výzva:

Byl jsem osloven majiteli centra s tím, že nejsou spokojeni s prací webdesignera, kterého si na projekt najali cca před rokem. Že prý web není stále hotový. A jestli bych jim dokázal pomoct. Web byl spuštěný, ale v katastrofálním stavu.

Byl to přesně ten typ webu, kdy je lepší nemít žádný než tento.

Webové torzo – tedy nedodělaný web, kde jednotlivé části vznikají bez konceptu a smyslu. Takový web návštěvníka spíš odradí, než zaujme. V důsledku bylo nejlevnější a nejrychlejší řešení začít na zelené louce, než opravovat a doplňovat existující torzo.

Výzva 2:

Centrum bylo otevřeno již v únoru a nyní byl konec března. Majitelé jsou velmi aktivní a věnovali se tak mnoha dalším marketingovým kanálům. Takže na ten špatný "web" již občas někdo zavítal - to ale poškozovalo jejich dobrou pověst. Měli již několik ohlasů typu:

"Díval jsem se na váš web a myslel jsem, že jde o nějaké historické stránky a že už nefungujete.!!"

Proto bylo nutné neotálet a začít hned.

Postup:

Na začátku je nezbytné důkladně proniknout do byznysu a očekávání klienta. Tohle nelze vynechat u žádného webu. Teprve z toho lze nastavit rozsah projektu a naplánovat další nutné kroky. Proto nikdy nevěřte nabídkám, které vám někdo učiní bez toho, aniž by s vámi vše důkladně prodiskutoval.

Nikdy nevěřte fixní nabídce, která vznikla bez hlubšího porozumění vaší situaci.

Stejně jako u většiny projektů jsem pokračoval analýzou konkurence. Nejen té české, ale inspiraci se vždy snažím hledat také v zahraničí. Po této analýze lze přistoupit k návrhu struktury a obsahu webu. Veškeré návrhy je potřeba s klientem projít a doladit.

Tvorba webu není nikdy cesta z bodu A do B. Aby byl web skutečně úspěšný je potřeba k tomu přistupovat jako k projektu, který má jasně dané cíle.

Výsledek:

Web nemusí být eshop, aby prodával. Na webu jsou nabízeny také jednotlivé produkty (jízdní kola), které je potřeba často obměňovat (něco se prodá a něco jiného se do nabídky přidá). Proto je součástí webu pohodlná administrace, ve které si klient sám produkty spravuje.

Tvorba samotného designu a programování webu (ano web je skutečně nakódován a je tak velmi robustní a odolný) již není něco, co by se dalo popsat pár odstavci. Důležité je to, že web přivádí nové zákazníky, které web neodradí, ale naopak motivuje k požadované akci.

Nový web konečně působí profesionálně – přesně tak, jak odpovídá kvalitě služeb Cyklocentra. Klienti se teď nejen lépe orientují, ale mají i chuť zavolat nebo přijet. Díky jednoduché struktuře webu návštěvníci rychle najdou informace o půjčovně i servisu – a také si snadno vyberou správné kolo.

Poskytujete kvalitní služby a produkty? - Potřebujete web, který tomu odpovídá 😉

Aktualizoval jsem také firemní profily na mapách. A protože součástí půjčovný jsou i zážitkové jízdy s průvodcem, vytvořil jsem článek s propagací centra na portálu Kudy z nudy.

Výsledky už během prvních dnů – majitelé mi dali vědět, že se ozývají noví zákazníci a že konečně mají z online prezentace dobrý pocit.